Hi ols...jom jaga kesihatan dan mejaga keterampilan dengan mengambilkan makanan tambahan daripada SHAKLEE...Emiezancollections kini telah menjadi pengedar sah shaklee..tunggu ape lagi....jom dapatkan sekarang...

berminat boleh hubungi/ sms ezan @ 019-3615511 (whatsapp)

emiezancollections@gmail.com

Please read thru the T&C before placing an order

Saturday, November 1, 2014

Testimoni Omega Guard Shaklee : Rugi siapa tak amalkan

Testimoni ini di ambil daripada master hebat kami Master Norita..jom kite baca testimoni keluarga mereka...memang rugi siapa yang tak cuba omega shaklee nie..

Credit to www.anakkuwiraku.com

Omega selalu dikaitkan dengan otak anak...kerana ia membantu sel-sel bersambung dan membantu membentuk grey area yang lebih besar dan sihat.

Shaklee Miri
Omega Guard Shaklee

Namun untuk saya sendiri...saya sangat suka Omega Guard Shaklee!

Paling saya suka amalkan 3 biji pagi dan 3 biji malam. Saya amik dua kali bila tertulis kat botol boleh amalkan 1-2 intake sehari.

Saya dapat rasakan badan saya tak mudah naik walaupun adakala saya suka makanan banyak. Saya tak nafikan pengambilan Omega bersama Phytocol buat saya dengan cepat mudah rasa kenyang!

Memang biasanya Lecitin atau Omega menjadi pilihan sebagai agen bantu bakar lemak...tapi tambahan bulan ni [ November]  boleh beli 6 dan percuma 1 so lebih baik pilih Omega!

Satu yang saya suka juga tentang Omega, ia membantu badan saya rasa warm. Tak la sejuk kalau tidur dalam aircond. Anak-anak saya juga jadikan amalan makan Omega hari-hari dan paling saya suka tengok mereka sangat laju nak makan omega sebelum terjun mandi kolam!!!

Ni di Kuching bersama mak saya...mak pun jadikan amalan makan 3 biji pagi dan 3 biji malam. Mak saya sendiri sangat suka kerana badannya tak mudah rasa sejuk.

Syukurnya tiada lagi biji kolestrol!!! Dulu bila saya kerap makan udang saya perasan biji kecil bawah mata ada keluar...ya biji kolestrol. Alhamdulillah sekarang tiada lagi.

Sebenarnya banyak lagi manfaat Omega...tapi sebab sekarang dah jam 12.40 pagi....nak tidur dulu. Esok saya sambung tulis lagi ya.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia
COD Shaklee Rawang, Gombak, Batu Caves, Selayang, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Gmail : emiezancollections@gmail.com

 ♛ Call/ SMS : 019-361 5511 ♛
 ♛ Whatsapp : 019-374 4588 ♛

 Salam sayang dari
 Cendan Ezan

No comments:

Post a Comment